Accountmanager
Over Schiphol Plaza
Schiphol Plaza is het bruisende hart van Schiphol, waar reizigers en bezoekers samenkomen. Met meer dan 20 horecaconcepten biedt het een divers aanbod aan eet- en drinkgelegenheden. Om de zichtbaarheid en aantrekkingskracht van deze horecalocaties te vergroten, ontwikkelden we de campagne “Even Lekker Landen” – een uitnodiging voor reizigers om na hun vlucht of voor vertrek even te ontspannen en te genieten van het horeca-aanbod.
Mijn rol & impact
Als Accountmanager Schiphol was ik verantwoordelijk voor de volledige organisatie van de campagne, van conceptontwikkeling tot uitvoering. Mijn bijdrage omvatte:
- Projectmanagement & coördinatie – Begeleiden van het creatieve proces van strategie tot uitwerking
- Creatie & design – Aansturen van de creatieve teams, designers en studio voor de ontwikkeling van alle campagne-uitingen
- Multichannel uitrol – Productie en implementatie van outdoor (Abri’s), print, online en POS-materiaal
- Fotografie & beeldbewerking – Organiseren en begeleiden van fotoshoots en beeldbewerking voor hoogwaardige visuals
- Social media content – Productie en opname van video’s ter ondersteuning van de campagne op social media
De campagne vergrootte de zichtbaarheid en traffic naar de horecalocaties op Schiphol Plaza, waardoor zowel passagiers als bezoekers de veelzijdigheid van het horeca-aanbod ontdekten.
Bedrijf: De Combinatie van Factoren
Periode: Mei 2012